återställt!

jag har nämligen varit ganska illa däran! mot kvällningen i tisdags så fick jag hemska magkramper och ett illamående sköljde över mig när jag var hos mamma och pappa, pappa körde rally med mig hem! sen började helvetet! fy vad jag har kräkts i ett dygn och hade hög feber och så ont i magen så jag låg och skrek, stackars mig! johan som visst inte ville bli smittad har sovit på vår enormt sköna sköna soffa i två nätter skickade jag nyss in i sängen som är helt fri baciller nu =)

på lördag morgon sticker jag och min älskling till huvudstaden och bor på hotell.

nej nu ska jag titta på mina nya finskor som jag inhandlade några timmar innan ag blev sjuk, kommer inte ihåg hur dom ser ut!


Kommentarer
Postat av: Mela

Vad skönt att du är frisk! är nyfiken på skorna, släng upp en bild! Gör min utmaning aswell! Sassa har redan gjort den! Kjam

2009-02-12 @ 15:48:14
URL: http://kanelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej fy..det lät inte roligt. tur att det gick över relativt fort då! va är det för finskor du har inhandlat:)!? antar att det inte blir nå stall för dig i helgen, hoppas ni får det riktigt mysigt. själv ska jag tillbringa alla hjärtans dag hemma på ö.v med en pensel i handen tror jag!

2009-02-12 @ 20:03:34
URL: http://sandramysak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0