Kanske lite löjligt

Jag blir lite irriterad på folk som spelar martyr! man får fasiken stå för dom problem man skapat!
Vissa är bara ute efter bekräftelse och att man ska tycka så synd om dom tex blogg inlägg att man pikar hur jobbigt allt är och att man är ledsen ca fem ggr om dagen. Nu drar jag givetvis inte alla över en kam, klart att man får skriva vad man vill, tycker och tänker i sin blogg men vissa är bara för mycket.
Jag är så trött på att höra om vissas problem som är självförvållade, jag har nog med mina egna som alla andra.
Nu låter jag kanske lite hård men USCH! Hellre skriver jag om mitt mer än vardagliga och kanske trista liv än att blotta ut mig helt och bli alldeles för djup.

Nej nu ska jag dra på mig mitt jätte sexiga underställ och ridkläder sen ska jag ut till stallet med min Sandra =)

(Mela, ska jag bara hallon cheesecake tills på söndag?)

Kommentarer
Postat av: sandra

hejja haffe!

2009-01-19 @ 17:36:58
Postat av: sandra

hejja haffe!

2009-01-19 @ 17:37:09
Postat av: sandra

hejja haffe friskt humör, bock från skritt är det som susen gör...haha

2009-01-19 @ 17:38:06
Postat av: Mela

Bra rutet, Göte! Cheesecake låter otroligt mumsigt!

2009-01-19 @ 17:55:22
Postat av: Mela

Bra rutet, Göte! Låter väldigt mumsigt med cheesecake!

2009-01-19 @ 17:56:23
Postat av: Mela

haha, förlåt att jag spammar din gästbok blidde nåt fel!

2009-01-19 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0