sorgliga minnen..

var nyss hem till mamma och pappa och hämtade min gamla ryckt låda som innehöll min lilla ponnys föl grimma och lite skor som jag sparade när vi sålde henne..usch så ledsen jag va då, men å andra sidan hade jag tappat intresset. det känns så kul att man har tagit tag i det där med hästar igen  =)
imorn blir det stallet med sandra på eftermiddagen, först ska jag ut med mor och fars galna hund!

nej nu ska jag duscha och vänta på att mickis ska ringa, har ju inte pratat med henne sen igår :P

Kommentarer
Postat av: sandra

hmm..vette sjutton. inte snö, va värdelöst! men det gör inget bara att rida ändå ju å skriva på tavlan:)

2009-01-18 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0